Followers

Thursday 2 February 2012

LangitIlahi TVShow ep.3

Assalamualaikum...
Memandangkan sambutan sangat mengalakan apabila
saya menyambung episod LangitIlahi TVShow dalam entry saya,
maka, dengan besar hatinya, saya akan teruskan menyambung video ini. 
Plus, sekarang saya sedang buat sedikit research untuk buat satu article
atas permintaan sahabat saya.
So, enjoy the video~

Bagaimana? terkesan? atau tak de feeling?
Sahabat-sahabat yang saya muliakan, seperti mana yang dinyatakan
di dalam video tadi, dunia ini adalah satu hamparan
supaya kita beribadah kpada ALLAH. Bukannya hidup berkiblatkan
material semata.
Kadang kala kita lupa tugas kita sebagai hamba,
sehingga terlupa adanya hari PEMBALASAN..


“Dan Kami tidak mengutuskan seorang rasul pun sebelum kamu, melainkan Kami wahyukan kepadanya bahawasanya tiada tuhan melainkan Aku, maka kamu sekelian hendaklah menyembah Aku.” (Al-Anbiya’: 25) 
  

No comments: